آموزش حرفه اي سئو سايت
بهينه سازي سايت- سئو سايت- سئو حرفه اي

تبليغات و برندينگ در اينستاگرام

اينستاگرام

اينستاگرام ابزاري قدرتمند براي پياده سازي ماهيت يك برند به طور تصويري است. يكي از محبوب‌ترينشبكه‌هاي اجتماعي در حال حاضر اينستاگرام است و به همين دليل بستر مناسبي براي تبليغات و افزايش مشتريان براي كسب و كارها مي‌باشد. با توجه به دسترسي آسان و فعال بودن اين شبكه قدرتمند و پر طرفدار شاهد حضور كاربران ايراني بسيار زياد و همچنين شركت‌ها و سازمان‌هاي ايراني در اين شبكه اجتماعي هستيم بطوريكه سازمان‌هاي دولتي، بانك‌ها و مراكز درماني و عمومي دولتي و خصوصي و همچنين افراد مشهور بسياري در اينستاگرام ديده مي شوند….

چرا بايد از اينستاگرام استفاده كنيد؟

كلمه Marketing (بازاريابي) را در اينستاگرام جستجو كنيد. از نتيجه آن شگفت زده خواهيد شد. زماني كه مي خواهيد استراتژي بازاريابي تان را ايجاد كنيد، اين پلتفرم عالي را فراموش نكنيد. زماني كه اينستاگرام آغاز به كار كرد، تنها براي ارسال پست هاي شخصي كاربرد داشت. ارزش بازاريابي نداشت و براي اهداف بازاريابي استفاده نمي شد. به همين دليل است كه شما بايد بدانيد كه چگونه مي توان از اينستاگرام به منظور بازاريابي استفاده كرد.

با اين حال، اينستاگرام در سال هاي اخير نشان داده كه پلتفرم كارآمدي براي بازارياب هست. شما مخاطبين جديدي داريد و به شيوه اي كه دوست دارند بازاريابي مي كنيد: بصري (عكس) و پيامي كوتاه امروز استفاده از اينستاگرام توسط شركت ها افزايش يافته است. اينستاگرام ميليون ها كاربر دارد. اين پلتفرم به موقعيتي مناسب براي برندها تبديل شده است تا پيام هاي سريع و عكس هاي شان را به مخاطبين شان بدهند.

در اين جا پنج روش براي استفاده از اينستاگرام براي دستيابي به اهداف بازاريابي ذكر شده است.

از اينستاگرام استفاده كنيد تا مخاطبين بيشتري به دست آوريد

اينستاگرم هم در سيستم عامل اندرويد و هم در iOS موجود است، اما اكنون بازارياب ها اين موقعيت را دارند كه در دستگاه هاي ديگري نيز از اينستاگرام استفاده كنند. كاربران منتظر بودند كه اينستاگرام علاوه بر اپليكيشن به صورت وب سايت نيز ظاهر شود. عكس هاي اينستاگرام نمايش بهتري از شركت تان به مخاطب عرضه مي كند. از اين وسيله استفاده كنيد تا از طريق عكس داستان برند شركت تان را به مخاطبان عرضه كنيد.

آيا مي دانيد اينستاگرام بيش از ۳۰۰ ميليون كاربر فعال دارد؟

يافته ها نشان مي دهد كه نام هاي تجاري برتر در اينستاگرام ميزان مشاركت ۴٫۲۱ درصدي براي هر دنبال كننده را به همراه خواهد داشت. اين بدان معناست كه دنبال كنندگان اينستاگرام ۵۸ برابر فيسبوك و ۱۲۰ برابر توئيتر به فعاليت و تعامل خواهند پرداخت.

با توجه به موارد فوق مي‌توان به اهميت اين شبكه اجتماعي پي برد و با انجام روش‌هاي بازاريابي تخصصي به راحتي نتايج خوبي را كسب كرد.

با ايجاد هشتگ اختصاصي ومناسب وبا ترغيب افراد در اينستاگرام بازديد و فروش خود را افزايش دهيد. شما مي توانيد هشتگ هاي مرتبط را بيابيد و كاربراني را كه در پي محصولات وبرند شما هستند را دنبال كنيد. همچنين كساني كه دنبال كنندگان فراواني دارند و به طور منظم به تعامل در اينستاگرام مي پردازند هم گزينه هاي مناسبي به نظر مي آيند.

بدون مراجعه به شبكه‌هاي فيس‌بوك، توييتر، فليكر و… مي‌توانيد آن‌ها را با اينترنت ايران و از طريق اينستاگرام بروز رساني كنيد.

از محصولات و خدمات خود در هر تصوير به گونه اي استفاده كنيد كه مخاطبين را علاقمند كند. جذابيت طرح وتصوير شما نكته بسيار قابل توجه براي جذب دنبال كنندگان شماست.

آيا مي دانيد حتي بانك‌هاي خصوصي و دولتي در اينستاگرام فعال هستند؟
آيا مي دانيد شخصيت‌هاي معروف ايراني در اينستاگرام در حال برند سازي شخصي هستند؟
آيا مي دانيد صدها فروش آنلاين روزانه از طريق شبكه اينستاگرام در ايران انجام مي‌شود؟
آيا مي دانيد ميليون‌ها ايراني در شبكه اجتماعي فعال هستند و روزانه به اينستاگرام چند بار سر مي‌زنند؟
با توجه به موارد فوق مي‌توان به اهميت اين شبكه اجتماعي پي برد و با انجام روش‌هاي بازاريابي تخصصي كه توانسته نتايج خوبي را براي شركت‌ها و افراد زيادي به ارمغان آورده است به راحتي نتايج خوبي را كسب كرد.

امتیاز:
بازدید: 125
برچسب:
:
[ 1395/9/28  ] [ ۱۸ ] [ seo1 ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 63539
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب