آموزش حرفه اي سئو سايت
بهينه سازي سايت- سئو سايت- سئو حرفه اي

تبليغات و برندينگ در اينستاگرام

اينستاگرام

اينستاگرام ابزاري قدرتمند براي پياده سازي ماهيت يك برند به طور تصويري است. يكي از محبوب‌ترينشبكه‌هاي اجتماعي در حال حاضر اينستاگرام است و به همين دليل بستر مناسبي براي تبليغات و افزايش مشتريان براي كسب و كارها مي‌باشد. با توجه به دسترسي آسان و فعال بودن اين شبكه قدرتمند و پر طرفدار شاهد حضور كاربران ايراني بسيار زياد و همچنين شركت‌ها و سازمان‌هاي ايراني در اين شبكه اجتماعي هستيم بطوريكه سازمان‌هاي دولتي، بانك‌ها و مراكز درماني و عمومي دولتي و خصوصي و همچنين افراد مشهور بسياري در اينستاگرام ديده مي شوند….

چرا بايد از اينستاگرام استفاده كنيد؟

كلمه Marketing (بازاريابي) را در اينستاگرام جستجو كنيد. از نتيجه آن شگفت زده خواهيد شد. زماني كه مي خواهيد استراتژي بازاريابي تان را ايجاد كنيد، اين پلتفرم عالي را فراموش نكنيد. زماني كه اينستاگرام آغاز به كار كرد، تنها براي ارسال پست هاي شخصي كاربرد داشت. ارزش بازاريابي نداشت و براي اهداف بازاريابي استفاده نمي شد. به همين دليل است كه شما بايد بدانيد كه چگونه مي توان از اينستاگرام به منظور بازاريابي استفاده كرد.

با اين حال، اينستاگرام در سال هاي اخير نشان داده كه پلتفرم كارآمدي براي بازارياب هست. شما مخاطبين جديدي داريد و به شيوه اي كه دوست دارند بازاريابي مي كنيد: بصري (عكس) و پيامي كوتاه امروز استفاده از اينستاگرام توسط شركت ها افزايش يافته است. اينستاگرام ميليون ها كاربر دارد. اين پلتفرم به موقعيتي مناسب براي برندها تبديل شده است تا پيام هاي سريع و عكس هاي شان را به مخاطبين شان بدهند.

در اين جا پنج روش براي استفاده از اينستاگرام براي دستيابي به اهداف بازاريابي ذكر شده است.

از اينستاگرام استفاده كنيد تا مخاطبين بيشتري به دست آوريد

اينستاگرم هم در سيستم عامل اندرويد و هم در iOS موجود است، اما اكنون بازارياب ها اين موقعيت را دارند كه در دستگاه هاي ديگري نيز از اينستاگرام استفاده كنند. كاربران منتظر بودند كه اينستاگرام علاوه بر اپليكيشن به صورت وب سايت نيز ظاهر شود. عكس هاي اينستاگرام نمايش بهتري از شركت تان به مخاطب عرضه مي كند. از اين وسيله استفاده كنيد تا از طريق عكس داستان برند شركت تان را به مخاطبان عرضه كنيد.

آيا مي دانيد اينستاگرام بيش از ۳۰۰ ميليون كاربر فعال دارد؟

يافته ها نشان مي دهد كه نام هاي تجاري برتر در اينستاگرام ميزان مشاركت ۴٫۲۱ درصدي براي هر دنبال كننده را به همراه خواهد داشت. اين بدان معناست كه دنبال كنندگان اينستاگرام ۵۸ برابر فيسبوك و ۱۲۰ برابر توئيتر به فعاليت و تعامل خواهند پرداخت.

با توجه به موارد فوق مي‌توان به اهميت اين شبكه اجتماعي پي برد و با انجام روش‌هاي بازاريابي تخصصي به راحتي نتايج خوبي را كسب كرد.

با ايجاد هشتگ اختصاصي ومناسب وبا ترغيب افراد در اينستاگرام بازديد و فروش خود را افزايش دهيد. شما مي توانيد هشتگ هاي مرتبط را بيابيد و كاربراني را كه در پي محصولات وبرند شما هستند را دنبال كنيد. همچنين كساني كه دنبال كنندگان فراواني دارند و به طور منظم به تعامل در اينستاگرام مي پردازند هم گزينه هاي مناسبي به نظر مي آيند.

بدون مراجعه به شبكه‌هاي فيس‌بوك، توييتر، فليكر و… مي‌توانيد آن‌ها را با اينترنت ايران و از طريق اينستاگرام بروز رساني كنيد.

از محصولات و خدمات خود در هر تصوير به گونه اي استفاده كنيد كه مخاطبين را علاقمند كند. جذابيت طرح وتصوير شما نكته بسيار قابل توجه براي جذب دنبال كنندگان شماست.

آيا مي دانيد حتي بانك‌هاي خصوصي و دولتي در اينستاگرام فعال هستند؟
آيا مي دانيد شخصيت‌هاي معروف ايراني در اينستاگرام در حال برند سازي شخصي هستند؟
آيا مي دانيد صدها فروش آنلاين روزانه از طريق شبكه اينستاگرام در ايران انجام مي‌شود؟
آيا مي دانيد ميليون‌ها ايراني در شبكه اجتماعي فعال هستند و روزانه به اينستاگرام چند بار سر مي‌زنند؟
با توجه به موارد فوق مي‌توان به اهميت اين شبكه اجتماعي پي برد و با انجام روش‌هاي بازاريابي تخصصي كه توانسته نتايج خوبي را براي شركت‌ها و افراد زيادي به ارمغان آورده است به راحتي نتايج خوبي را كسب كرد.

امتیاز:
بازدید: 105
برچسب:
:
[ 1395/9/28  ] [ ۱۸ ] [ seo1 ] [ ]

multi-channel

 

تقريبا تمامي افراد از يك رويكرد جديد پيرامون نحوه‌ي خريد مشتريان آگاه هستند؛ و با وجود اينكه اصطلاحات زيادي در جهان بازاريابي وجود دارد، با اينحال، نام ديگري كه به اين رويكرد جديد ارتباط دارد، به سرعت در حال گسترش است: بازاريابي چند كاناله.

بازاريابي چند كاناله چيست؟

بازاريابي چند كاناله توسط بسياري از سازمان‌ها تعريف شده است: برقراري ارتباط و بازاريابي براي پيش‌بيني و پيدا كردن مشتريان از طريق كانال‌هاي بيشمار آنلاين و آفلاين. اين بدان معناست كه به جاي اداره‌ي يك كمپين تبليغاتي با يك نقطه‌ي آغاز و پايان، و يا به جاي استفاده از يك تاكتيك بازاريابي مثل تلويزيون يا ايميل، مي‌توان از طريق عملكرد مشتريان و رفتارهاي آنها در مكان‌هاي مختلف، عمل كرد

براي مثال به عادت‌هاي خود توجه كنيد: ما هر روزه با انتخاب‌هاي زيادي كه پيش رويمان قرار دارند، مواجه مي‌شويم؛ اين انتخاب‌ها از طريق هزاران كانال تلويزيوني، نمايشگرها و دستگاه‌هاي بيشمار و ميليون‌ها وب سايت و محتواهاي شخصي به وجود مي‌آيند. بدين ترتيب، براي خريد كردن لازم است كه در مكان‌هاي مختلف، تحقيق كنيد؛ براي مثال، بايد پست‌هاي منتشر شده را بخوانيد، ايميل‌هاي موجود در اينباكس را چك كنيد و يا حتي به فروشگاه‌ها سر بزنيد و مستقيما از فروشنده‌ها بپرسيد.

بازارياب‌هاي چند كاناله، كساني هستند كه كانال‌هاي مورد استفاده‌ي مخاطبانشان را تشخيص مي‌دهند و كشف مي‌كنند كه اين مخاطب مورد نظر، براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود، از چه طريقي ميان كانال‌هاي مختلف حركت مي‌كند.

نشانه‌هاي بازاريابي چند كاناله موفق چيست؟

بازاريابي چند كاناله به دنبال اين است كه از حضور بازارياب در مكان‌هاي متعدد اطمينان حاصل كند. موتورهاي جستجو گر، بلاگ ها، شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل و غيره از مكان‌هاي آنلاين به شمار مي‌روند. راديو، تلويزيون و غيره نيز مكان‌هاي آفلاين هستند. با اينحال، تنها با حضور در اين كانال ها، موفقيت حاصل نمي‌شود.
همانطور كه علم روش‌هاي ورودي توصيف مي‌كند، بازارياب‌ها بايد مكان بازاريابي چندكاناله‌ي خود را در چندين منطقه مشخص كنند تا به موفقيت برسند:

۱.تعريف واضحي از “خريدار” داشته باشيد كه مشخصات دقيق خريدار ايده آل نيز در آن با جزئيات آمده باشد. اين اطلاعات به بازارياب‌ها كمك مي‌كند تا روي كانال‌هاي كارامدتر متمركز شوند.

۲. بازارياب‌ها بايد مفيد و كمك حال باشند؛ آنها بايد محتواي مربوط با اولويت مشتري را به اشتراك بگذارند. فلسفه‌ي مفيد بودن بايد در تمام تاكتيك‌ها قابل مشاهده باشد.

۳. تمام بازارياب‌ها در هر كانال بايد با هم همكاري كنند. استفاده از توييتر، فيس بوك، ايميل، وب سايت، بلاگ و غيره، بدون اينكه محتواي هماهنگي با يكديگر داشته باشند، كافي نيست. به ياد داشته باشيد كه مشتري ميان اين كانال‌ها جستجو مي‌كند؛ بنابراين، استراتژي و تحليل شما بايد مشابه هم باشند.

New Instagram logo icon

۴. با در نظر داشتن اينكه مشتري‌ها براي رسيدن به محتواي مورد نظر خود از پلت فرم‌هاي گوناگون (مثل شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل و بلاگ) و دستگاه‌هاي گوناگون (مثل كامپيوتر دسكتاپ، تبلت‌ها و گوشي‌هاي هوشمند) استفاده مي‌كنند، تلاش‌هايي كه بازارياب‌ها در بازاريابي چند كاناله به كار مي‌برند نيز بايد پاسخگوي روش‌هاي مختلف باشد تا مشتريان به محصولات پيشنهادي بازاريابان، دسترسي ساده تري داشته باشند.

۵. در حال حاضر، كانال‌هاي بسيار زيادي وجود دارند؛ بنابراين بازارياب‌ها نيز بايد نتايج به دست آمده از بازاريابي چند كاناله را با دقت اندازه گيري كنند. تحليل‌هاي دقيق تر به آنها اطلاع مي‌دهد كه كدام كانال‌ها موثر بوده اند، كدام كانال‌ها بر ديگران تاثير گذاشته و كدام كانال‌ها را بايد حذف كنند. هميشه بايد سعي بر اين باشد كه از كانال‌هاي قابل اندازه‌گيري بهره ببرم. براي نمونه، تبليغات كليكي از مواردي است كه در برابر ديگر روش مشابه تبليغات بنري يعني روش بنر ثابت، راحت‌تر آناليز مي‌شوذ. البته در روش‌هاي آفلاين راهكارهاي محدودي براي اندازه‌گيري موفقيت راهكارهاي مورد استفاده قرار گرفته وجود دارد.

در پايان بايد گفت هدف شما در جهاني كه هميشه مشتريان را مقدم مي‌شمارد، اين است كه در كانال‌هاي بازاريابي چند كاناله حضور داشته باشيد و از اين طريق با مشتريان ارتباط برقرار كنيد.

 

امتیاز:
بازدید: 121
برچسب:
:
[ 1395/9/22  ] [ ۱۵ ] [ seo1 ] [ ]

how-to-get-email-marketing-clicks-1024x494

 

ارسال ايميل قطعا يكي از قوي‌ترين روش‌هاي حفظ مشتريان است. اكثر مردم هر روز ايميل خود را چك مي‌كنند كه اين امر باعث ايجاد فرصتي مي‌شود تا روش‌هاي مختلفي براي جذب آن‌ها امتحان كنيم. اما نكته اينجاست كه آيا به همين سادگي مي‌توانيم ايميل بفرستيم و توقع كسب‌درآمد و فروش اينترنتي مناسب داشته باشيم؟ در اين مقاله مي‌خواهيم به‌طور خلاصه چند نكته مهم در مورد بازاريابي ايميلي را مرور كنيم:

– مردم وقت و حوصله خواندن ايميل هاي طولاني را ندارند،‌ پس به هيچ وجه متن هاي طولاني ننويسيد. از متن‌هاي قابل فهم و بدون هرگونه پيچيدگي استفاده كنيد و تا جاي ممكن خلاصه بنويسيد.

– مردم از ايميل هاي تبليغاتي متنفرند. بنابراين از قالب ها و عكس هاي تبليغاتي تا حد امكان پرهيز كنيد.

– در ايميل‌هايتان از مطالب مفيد و كاربردي استفاده كنيد و تنها كمتر از ۳۰٪ را به فروش سرويس يا محصولتان اختصاص دهيد.

– هروقت قصد فروش محصول داريد ياد مخاطبانتان نيفتيد. ايميل‌ها را در بازه‌هاي زماني از پيش تعيين شده و به‌صورت مرتب ارسال كنيد. براي اين‌كار مي‌توانيد از ابزارهايي استفاده كنيد كه خودشان در زمان‌هاي مشخص ايميل را ارسال ميكنند.

– ميزان خواندن ايميل در ساعت‌هاي مختلف روز متفاوت است. با مطالعه آمار مربوط به اعضاي بانك ايميلي‌تان مي‌توانيد ساعت مناسب را تخمين بزنيد.

– در بخش فرستنده، بجاي استفاده از نام شركت، از نام يك نفر از اعضا استفاده كنيد. مثلا: علي از كاموا.

– اگر نام مخاطب را مي دانيد حتما در شروع از آن استفاده كنيد. تاثير قابل توجهي خواهيد ديد.

– از عناوين جذابي استفاده كنيد كه كاربر را به باز كردن ايميل تشويق كند. حتما خطوط اول متن ارسالي بايد با عنوان ارتباط نزديك داشته باشد.

– در همان جمله اول خودتان را معرفي كنيد و بگوييد چرا آن ها را مخاطب قرار داده ايد.

– ليستي از عنوان‌ها تهيه كنيد و آنها را آزمايش كنيد. به شدت از نمونه هاي آماده پرهيز كنيد. بايد متن مخصوص خودتان كه براي مخاطب شخصي سازي شده است ارسال كنيد.

email-marketing

– افراد زيادي ايميل‌ خود را با موبايل چك مي‌كنند؛ بنابراين بسيار مهم است كه ابعاد ايميل براي صفحه گوشي‌هاي مختلف بهينه شده باشد.

– براي رسيدن به مهم‌ترين هدف كه افزايش ميزان كليك بر روي لينك‌ها است، فقط از يك لينك استفاده كنيد. هر ايميل بايد براي يك مقصود فرستاده شود و بيشتر از آن خواننده را سردرگم مي‌كند.

– سعي كنيد حتما لينك‌ها را در قالب دكمه به كاربر نشان دهيد. احتمال كليك بر روي دكمه‌ها بسيار زياد است.

– همه مراجعين هدف يكساني ندارند و در يك مرحله از پروسه‌ي خريد – Sales Pipeline – نيستند؛ سعي كنيد شخصيت‌هاي – Personas- مختلف تعريف كنيد تا ايميل‌هايتان را هدفمندتر بفرستيد.

– در متن دكمه‌هاي فراخوان كلماتي كه حس زحمت و كاركردن مي‌دهد استفاده نكنيد. مثلا بجاي عبارات: يادگيري، ثبت نام، شروع كردن، پرداخت و…. از عبارات: دريافت، مشاهده، بازي كردن، لذت بردن و … استفاده كنيد.

– حتي الامكان همه چيز را A/B تست كنيد. رنگ، عنوان، متن دكمه فراخوان و….. تست‌ها حتما بايد هدفمند انجام شود تا نتيجه دلخواه حاصل شود.

– در آخر ايميل بگوييد كه خوشحال مي‌شويد به سوالات آن‌ها پاسخ دهيد و كمكشان كنيد. حتما از عبارات سپاس‌گزاري استفاده كنيد.

 

امتیاز:
بازدید: 101
برچسب:
:
[ 1395/9/22  ] [ ۱۵ ] [ seo1 ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 63539
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب