آموزش حرفه اي سئو سايت
بهينه سازي سايت- سئو سايت- سئو حرفه اي

5 دليل بسيار مهم براي توليد محتوا در فروشگاه هاي اينترنتي

 

افزايش فروش فروشگاه اينترنتي,توليد محتوا,توليد محتوا فروشگاه اينترنتي

 

آيا داشتن بلاگ براي فروشگاه هاي اينترنتي الزامي است؟

اين سوالي است كه اكثر مديران فروشگاه ها پاسخ مشخصي براي آن ندارند.منافع و مزاياي وبلاگ نويسي براي يك شركت و تجارت كوچك با محصولات كم كاملا بديهي است اما آيا وقتي شما يك فروشگاه بزرگ اينترنتي با صدها و يا هزاران محصول تاسيس مي كنيد، باز هم نيازمند وبلاگ هستيد؟

پر واضح است كه بله، شما نيازمند آن هستيد.

طبق يك تحقيق، نود و نه درصد از مردم در اولين بازديد از سايت شما خريدي انجام نمي دهند. همچنين در بازاريابي يك اصل معروفي داريم تحت عنوان “اصل يا قانون 7”

طبق اين قانون، بسياري از مشتريان آتي شما محصولات شما را نخواهند خريد مگر اينكه حداقل هفت بار آگهي تبليغاتي شما را ديده باشند.

بدتر از همه اينكه، مساله اي در سئو (SEO) وجود دارد و آن اين است كه گوگل و يا ساير موتورهاي جستجو كه محتواي موردعلاقه (LOVE content): موضوعاتي كه محتواي بيشتر و به ويژه مضمون هدفمند و بهينه دارند – براي آنها اهميت دارد، تلاش مي كنند كه رتبه سايت شما را در موتور جستجوي خود بالا ببرند و به اين ترتيب محصولات بيشتري را به فروش خواهيد رساند.

اگر شما يك فروشگاه اينترنتي ايجاد كرده ايد، وبلاگ نويسي همواره مي تواند به عنوان روش مناسبي براي افزايش چشمگير ترافيك جستجو و فروش محصولات شما باشد.

در اينجا پنج روش تاييد شده براي استفاده از وبلاگ به عنوان هسته استراتژي SEO فروشگاه اينترنتي مطرح شده است :

1.مضمون جامعتر و طولاني مدت را منتشر كنيد.

زماني كه قرار است شما با رقباي قوي رقابت كنيد، كه معمولاً حاضرند براي يك محصول و يا صفحات دسته بندي ميليونها تومان صرف SEO كنند ممكن است كه تنها راه نجات شما وبلاگ باشد.

كاملاً بديهي است كه گوگل به مضامين و موضوعات اهميت مي دهد و به برخي مضامين بيشتر علاقه دارد. بنابراين موضوعات آموزنده، مفيد و غني به طور اتوماتيك شانس محصول شما را نسبت به صفحه محصول رقيب شما بالا مي برد.

اما اگر قصد رقابت براي كليد واژه هاي اساسي داريد شما بايستي از “محتوا” نيز فراتر برويد. اينجاست كه شما نيازمند محتواي هميشه سبز (مداوم) جامع هستيد.

تحقيقات بسياري در زمينه ي نوع محصولاتي كه از لحاظ موتورهاي جستجو در رتبه بندي بالايي برخوردارند صورت گرفته است و اكثر محققين در اين نكته توافق دارند كه محتواي سبز بالاي 1000 كلمه از رتبه بندي خوبي برخوردار است.

در حقيقت، serpIQ در يك تحقيق معتبر به اين نتيجه رسيد كه براي اينكه شما بتوانيد جزو 10 جايگاه برتر گوگل قرار بگيريد بايستي از محتوايي با حداقل 2000 كلمه برخوردار باشيد.

 تبليغ و نشر محتواي طولاني مدت و جامعتر مزاياي زيادي دارد كه عبارتند از:

  • گوگل و ساير موتورهاي جستجو، طبيعتاً بيشتر علاقمند به محتواي جامع و معتبر مي باشند.  
  • شما به وسيله  عبارات كليدي طولاني شانس بيشتري براي ترافيك خواهيد داشت.
  • تحقيقات نشان مي دهند كه محتواي طولاني تر، اشتراك گذاري اجتماعي و بك لينك بيشتري را به دنبال دارد.

اگر واقعاً قصد وبلاگ نويسي براي فروشگاه اينترنتي خود داريد بايستي در محتواي طولاني سرمايه گذاري كنيد.

2.محتواي بيشتري را منتشر كنيد.

براي اينكه وبلاگ براي فروشگاه اينترنتي شما نتيجهخوبي داشته باشد بايستي روي تناوب و تكرار محتواي خود كار كنيد. نبايد فقط زماني كه حس خوبي براي نشر و تبليغ داريد محتوا توليد كنيد و يا نشر يك يا دو مقاله در هفته براي كارساز نخواهد بود.

شما بايستي به طور مداوم محتواي جديدي خلق كنيد كه صفحات محصولات و اقلام كليدي شما را گسترش دهد.  براي تحقق اين هدف بايد محتواي بيشتري انتشار دهيد.

جالب اينكه، آمار بدست آمده از Hubspot نشان مي دهند كه شركت هايي كه ماهيانه بالاي 16 پست در وبلاگ مي گذارند 3.5 برابر ترافيك بيشتري نسبت به شركت هايي كه كمتر از چهار پست در ماه قرار مي دهند خواهند داشت.

طبق آمار ، كيفيت محتوا به تنهايي كافي نيست. هم كيفيت و هم تناوب و تكرار اهميت دارد.

3.هسته تمام پست هاي بلگ خود را پر از لينك هاي داخلي كنيد.

لينك سازي داخلي يكي از موثرترين تكنيك هاي درون صفحه اي سئو است كه در عين حال دست كم گرفته شده است. بسياري از مردم ديوانه وار بدنبال لينك از منابع خارجي هستند كه گاها بسيار وقت گير است اما پتانسيل هاي ارزشمند موجود در وب سايت هاي خود را ناديده مي گيرند كه مي تواند قابليت ديد و بازديد پذيري سئو را براي برخي از صفحات كليدي آنها، افزايش دهد.

بعيد به نظر مي رسد كه مردم بخواهند به صفحه محصول بازرگاني در فروشگاه الكترونيكي شما لينك شوند. اما به احتمال زياد آنها به يك مقاله جامع و حاوي اطلاعات مفيد در وبلاگ شما لينك خواهند شد. اين امر به اعتبار صفحه براي پست هاي وبلاگ شما كمك بسزايي خواهد كرد و بدين طريق شما مي توانيد از طريق لينك شدن مستقيم به صفحات اصلي محصولات توسط مقاله هاي خود، به آن صفحات كانال بزنيد.

كمي ساده تر بگويم : عموما 99% افراد به صفحات محصولات شما لينك نمي دهند ولي به صفحات مقالات شما مي دهند و هنگامي كه شما از صفحات مقالات به صفحات محصولات خود لينك دهيد، انگار آن ها را دور زده ايد !!

4.در وبلاگ خود بخشي را براي لينك دادن به ديگران در نظر بگيريد.   

به منظور بهره بردن از رتبه بندي موتورهاي جستجو، به لينك هاي زيادي نياز داريد اما چقدر احتمال آن وجود دارد كه مردم به صفحه محصولات در فروشگاه اينترنتي شما لينك شوند بدون اينكه از سمت شما جبران بشود؟

تقريباً بعيد خواهد بود.

اما چقدر احتمال دارد كه به وبلاگ شما لينك شوند؟ خيلي زياد.

شما مي توانيد از وبلاگ به خوبي براي بالا بردن اعتبار دامنه و ترافيك جستجو در پست هاي فردي خود استفاده كنيد. اين پست هاي انفرادي مي تواند اين ترافيك را به صفحات محصول درجه يك شما هدايت كند.

گزارشات بسياري حاكي از افزايش چشمگير در ترافيك جستجو با استفاده از استراتژي قوي نظير تكنيك آسمان خراش جهت افزايش پست هاي وبلاگ است اما بعيد به نظر مي رسد كه شما نيز بتوانيد از همان استراتژي هاي مشابه براي افزايش ترافيك صفحات تجارت الكترونيك خود استفاده كنيد.

براي اينكه اين تكنيك ها به خوبي نتيجه بخش باشد، نيازمند محتواي باكيفيت خواهيد بود تا مردم به آن لينك شوند. راه حل آن، اين است كه به جاي نوشتن مضمون بسيار با كيفيت (در وبلاگ خود) تلاش هاي بيشتري صورت گيرد تا مردم به اين محتوا لينك شوند.

محتوا در رتبه بندي موتورهاي جستجو بهبود مي يابد، به صفحات محصول شما لينك مي خورد و ترافيك را به اين صفحات هدايت مي كند.

داده ها همچنين دروغ نمي گويند. آمار حاصل از Hubspot نشان مي دهد كه شركت هايي كه وبلاگ دارند نسبت به شركت هايي كه وبلاگ ندارند 97% لينك بيشتري خواهند داشت.

5. به سوالات كاربران پاسخ دهيد

بسياري از درخواست هايي كه مردم در گوگل و ساير موتورهاي جستجو تايپ مي كنند به شكل سوال مي باشد. اگر شما قصد تاسيس مزون الكترونيك داريد بديهي است كه با اين حقيقت روبرو خواهيد شد كه مردم “بهترين لباس عروسي چيه؟” را جستجو خواهند كرد.

طبيعتاً، شما نمي توانيد عنوان صفحات محصول خود را “بهترين لباس عروسي چيه؟” قرار دهيد، اما مي توانيد يك پست تحت اين عنوان بگذاريد. اين پست را مي توانيد گسترش دهيد و لباسهاي عروسي مختلف را بر اساس يك سري فاكتورها با يكديگر مقايسه كنيد و به لباسهاي موجود در فروشگاه شما لينك كنيد.

 

وبلاگ نويسي، ايجاد محتوا و مضامين مرتبط با خواسته هاي كاربران را تسهيل مي كند. سپس شما مي توانيد از اين محتوا براي پيشبرد ترافيك و فروش به سمت محصولات خود استفاده كنيد.

امتیاز:
بازدید: 130
برچسب:
:
[ 1395/10/6  ] [ ۱۹ ] [ seo1 ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 63539
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب