آموزش حرفه اي سئو سايت
بهينه سازي سايت- سئو سايت- سئو حرفه اي

anchor text,اشتباهات رايج در سئو,اشتباهات رايج سئو

 

بدترين توصيه‌اي كه براي توسعه كسب و كار اينترنتي شما مي‌توان كرد، آن است كه بگوييم سئو سايت را ناديده بگيريد و فقط روي محتوا تمركز كنيد. سئو وبسايت شما را به زباني تبديل مي‌كند كه هر موتور جستجويي مي‌تواند به آساني آن را متوجه شود؛ بنابراين كاربران صفحات شما را مشاهده خواهند كرد. اما در اين راه مرور اشتباهاتي كه كسب و كارها به طور مكرر مرتكب مي‌شوند مي‌تواند براي شما درس هايي داشته باشد.

  1. كليدواژه ها (عبارات كليدي مهم)

شما همواره هم به كليدواژه نياز داريد. دو اشتباهي كه در اين زمينه مرتكب مي‌شويد اين است: چاشني دادن به كليدواژه و هدف قرار دادن كلمات اشتباه.

چاشني دادن (تاكيد بيش از اندازه و در واقع بزرگنمايي)  با استفاده از عبارات كليدي دقيق در پسامدهاي غيرعادي، موتور جستجو را فريب مي دهد. اين كار باعث مي شود كه موتورها شما را جريمه كنند؛ در واقع عبارت شما هيچ معنايي نخواهد داشت. گوگل براي تجزيه و تحليل هدف، صفحه سايت شما را از نمايه سازي معنايي نهفته (LSI) بررسي مي كند و تغييرات كليدواژه را مشخص مي كند. به جاي تكرار واژه به واژه، از مترادف ها و جايگزين هاي ديگر استفاده كنيد. كليدواژه را در عنوان، بند اول، توضيحات اصلي و در داخل متن استفاده كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره عبارات كليدي به اين مقاله مراجعه كنيد.

  1. متن لنگر يا همان anchor text

متن لنگر كلمات قابل كليك كردن در يك هايپرلينك است. شما مي توانيد براي متن هاي داراي برند، لينك هاي خالي و لينك هاي دنباله دار، از متن لنگر استفاده كنيد و صفحه خود را در ساير مطالب وبسايت و وبسايتهاي خارجي مرتبط پيوند دهيد.در واقع همانطور كه همواره خدمت شما عرض كرده ام، مهم ترين استفاده اين هايپرلينك ها زماني است كه سايت هاي ديگر مطالب سايت شما را كپي مي كنند و براي شما بك لينك كاملا مرتبط مي سازند !

  1. بهينه سازي تصوير

محتواي داراي تصوير كليك، لايك و اشتراك گذاري هاي بيشتري خواهد داشت. اما مشكل آن است كه موتورهاي جستجو نمي توانند تصاوير را ببينند (البته كم كم داريم به شرايطي مي رسيم كه گوگل تصاوير را هم تحليل مي كند !!). در اين خصوص موتورها به توضيحات متني نياز دارند. بهتر است يك نام فايل كاملا مرتبط، زيرنويس و عنوان براي تصوير مشخص كنيد.

  1. استراتژي لينك ها

در يك نظرسنجي مشخص شد كه 90 درصد افراد از نشريات و تبليغات به عنوان بهترين استراتژي تقويت سئو و ايجاد لينك استفاده مي كنند. بايد مراقب باشيد كه لينك هاي وبسايت هاي جريمه شده و نامعتبر را در مطلب خود نگنجانيد.در واقع اصل صحبت ما در اين نكته سايت بك لينك هاي ارزشمند و موثر است.

  1. طرفداران و دنبال كنندگان

شبكه هاي اجتماعي بي نظير هستند اما تعداد طرفداران شما چندان تعيين كننده نخواهد بود. مشاركت و فعاليت است كه اهميت دارد. بايد مشخص كنيد نحوه برقراري ارتباط و تعامل با افراد و برخورد آنها با شما چگونه است؟ اعداد و ارقام مهم نيست، فعاليتي كه ايجاد مي كنيد و ميزان مشاركت مخاطبان شما مهم است.

 

امتیاز:
بازدید: 99
برچسب:
:
[ 1395/10/6  ] [ ۱۹ ] [ seo1 ] [ ]

سئو چيست؟

افزايش فروش,اينترنت هند,برند سازي

 

 

سئو چيست ؟ سئو به وب سايت ها كمك مي كند تا از طريق كليد واژه ها و به طور متمركز ترافيك و در واقع مشتري بيشتري براي وبسايت ايجاد شود. معمولا اين كار از طريق رتبه بالاي وبسايت يا برند در نتايج موتورهاي جستجو مانند گوگل، بينگ، ياهو و… انجام مي شود. 

در ذيل تاثيرات مستقيم و غير مستقيم سئو سايت را بر روي توسعه كسب و كار بررسي شده است : (اين نتايج بر اساس تحقيقاتي در كشور هند يعني بزرگترين مركز فناوري اطلاعات جهان، به دست آمده است)

  • موجب افزايش و رشد سريع نفوذ اينترنت مي شود

طبق گزارش هاي اخيردر كتاب آموزش سئو سايت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 ميليون نفر به كاربران اينترنت در هند اضافه مي شوند. اين رشد ديگر فقط از طريق كاربران اينترنتي در دستكاپ ها ايجاد نمي شود، بلكه كاربران اينترنتي تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشكيل خواهند داد. جوانان، جمعيت اصلي به شمار مي روند كه بيشترين رشد را دارند و از تجربه هاي جديد استقبال مي كنند.

حدود سه چهارم كاربران آنلاين هندي، در گروه سني 18 تا 35 قرار دارند. اين نشان مي دهد كه در دهه هاي آتي، آنها مشتريان هدف شما خواهند بود. براي دسترسي به آنها، بايد حضور آنلاين پررنگي داشته باشيد و مهم نيست كه محصولات يا خدماتي كه ارائه مي دهيد، چيست.

  • به «جذب» مشتريان كمك مي كند

در يك تحقيق آنلاين در سطح جهاني مشخص شد كه وقتي صحبت از تعداد خريداراني مي شود كه بطور آنلاين و از طريق موتور جستجو خريد مي كنند، هند رتبه اول را كسب مي كند. برخلاف رسانه ها يا رسانه اجتماعي سنتي كه در آن بايد به مخاطب هدف نزديك شويد، ماهيت دروني سئو به دنبال مشترياني مي گردد كه آنها در اينترنت شما را جستجو مي كنند. اگر يك مشتري يك واژه جست و جوي خاص را در موتور جستجو تايپ كند و نام شما را در اولين نتايج ببيند، در واقع به او گفته شده كه محصول يا خدمات شما به آنچه كه جستجو كرده، بسيار مرتبط است.

  • موجب بازگشت بهتر سرمايه مي شود

تبليغات آنلاين يك صندوق پول است كه بايد به طور مداوم در آن پول بريزيد تا مشتريان را به سمت خود جلب كنيد. البته اين براي يك استارت آپ ناخن خشك امكان پذير نيست. تبليغات شما فقط تا زماني پخش مي شود كه شما پول خرج كنيد. در مقابل، يك راهبرد سئو، ترافيك طبيعي ايجاد مي كند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزاياي آن بهره مند خواهيد بود. سئو براي پيگيري نتايج از نظر ترافيك، رتبه بندي و مبادلات نيز مفيد است. بنابراين، بازگشت سرمايه در سئو بيشتر از بازگشت سرمايه در ساير كانال هاي بازاريابي ديجيتالي است.

  • برندسازي شما را تقويت مي كند

در پاسخ اين سوال كه سئو چيست مي توان افزود سئو ديگر تنها راهبرد بازاريابي نيست؛ اكنون سئو يك قانون يكپارچه از راهبرد بازاريابي كلي يك شركت به شمار مي رود. وقتي گوگل، وبسايت استارت آپ شما را در بالاي نتايج جستجو قرار ميدهد، تأثير خوبي روي مشتريان مي گذارد. اين امر موجب اعتمادسازي و اعتبار شما در بين مشتريان مي شود. هرچه رتبه صفحات و محتواي شما بالاتر باشد، احتمال اينكه مشتريان روي محتواي شما كليك كنند تا بيشتر درباره برند شما بدانند، بيشتر خواهد بود.

  • تقاضاي آفلاين ايجاد ميكند

يك نظرسنجي نشان داد كه 85 درصد از مصرف كنندگان، از اينترنت براي يافتن كسب و كارهاي محلي استفاده مي كنند. تصور كنيد كه شما اخيرا يك بوتيك لباس باز كرده ايد. فرض كنيد يك صفحه اجتماعي يا يك وبسايت داريد (كه اولين گام براي بازاريابي آنلاين شما به شمار مي رود!) در اين صورت سئو مي تواند شما را به مشترياني كه چيزي درباره شما نمي دانند اما محصولات شما براي آنها بسيار مناسب است، وصل كند. اگر شما از سئو استفاده نكنيد، مشتريان آنلاين شما را پيدا نخواهند كرد و ترغيب نمي شوند كه از فروشگاه شما ديدن كنند. صنعت تجارت الكترونيك هند، روي سئو به عنوان يكي از راهبردهاي بازاريابي داخلي بسيار حساب مي كند. سيميلار وب يك شركت اطلاعات ترافيكي است كه اخيرا گزارشي منتشر كرده است. طبق اين گزارش مشخص شد كه امسال 36 درصد ترافيك از دستكتاپ، مربوط به ترافيك مستقيم فروش اينترنتي در هند بوده است. در حالي كه ترافيك جستجوي عادي 30 درصد از بازديدهاي دسكتاپي اين صنعت را تشكيل داده است. موفقيت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگي دارد. سئو سايت به منابعي از لحاظ مالي، وقت و تلاش نياز دارد؛ بنابراين هر استارت آپي كه مي خواهد از ان استفاده كند، بايد بررسي كند كه چه مقدار و به چه طريقي مي تواند اين منابع را در سئو سرمايه گذاري كند. به طور نمونه، برخي از سئوهاي اوليه را مي توان از طريق خود كارآفرينان و با يادگيري مراحل اوليه از طريق كارگاه هاي آموزشي و آموزشهاي آنلاين انجام داد. سپس وقتي استارت آپ شما رشد كرد، بايد يك راهبرد داشته باشيد تا سئو را به عنوان يك روند مداوم و يكپارچه در بازاريابي و برندسازي خود جاي دهيد. در نهايت، مقدار سرمايه اي كه مي خواهد در سئو سرمايه گذاري كنيد، فقط به بودجه شما محدود مي شود و بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد.

امتیاز:
بازدید: 78
برچسب:
:
[ 1395/9/2  ] [ ۱۷ ] [ seo1 ] [ ]
الگوريتم گوگل پنگوئن چيست؟

  

 

در حال حاضر گوگل پنگوئن آخرين الگوريتم گوگل مي باشد اما تعريف الگوريتم گوگل پنگوئن چيست؟

 

تعريف الگوريتم گوگل پنگوئن چيست؟

گوگل پنگوئن نام الگوريتم جديد گوگل مي باشد كه در تاريخ 24 ماه آپريل 2012 بر روي هسته گوگل قرار گرفت و به طور رسمي معرفي شد. وظيفه اصلي اين الگوريتم مقابله با سايت هاي اسپمر است كه از روش هاي غير اصولي (Black hat) براي بهينه سايتشان استفاده مي كنند.

پنگوئن الگوريتمي بود كه سايت هاي بسياري را پنالتي و از نتايج جستجو حذف كرد و سايت هاي بسياري را از صفحات آخر به اول و بالعكس از صفحات اول به آخر برد. مدتي پس از قطعي شدن نتايج حاصل از تغييرات الگوريتمي پنگوئن گوگل اعلام كرد كه اين الگوريتم نزديك به 3 درصد از نتايج را تحت تاثير خود قرار داده است. مهم ترين آپديت اين الگوريتم تا كنون آپديت دوم اين الگوريتم بود كه در تاريخ 25 مي همان سال شروع به كار كرد و بيش از 10 درصد از نتايج كل گوگل را تحت تاثير خود قرار داد!

هدف گوگل از ساخت پنگوئن چيست؟

اگر بخواهيم در ادامه كمي توضيحات را تجربي كنيد بايد خدمتتان عرض كنم كه پنگوئن قوي ترين الگوريتمي است تا به حال جهت مبارزه با وب سايت هاي اسپمر ساخته شده است اين الگوريتم به شدت با سايت هايي كه از روش هاي سئو كلاه سياه و يا بهينه سازي بيش از حد (Over optmiztaion) استفاده مي كنند مقابله مي كند.

عوامل تاثير گذار بر افت رتبه توسط پنگوئن

  • استفاده از روش سئو كلاه سياه Black hat SEO
  • بهينه سازي بيش از حد و يا همان Over optimization
  • رعايت نكردن اصول لينك بيلدينگ و چگالي بالا Anchor text
  • محتوا ضعيف و تكراري
  • خريد و فروش لينك
  • لينك هاي اسپم
امتیاز:
بازدید: 75
برچسب:
:
[ 1395/7/30  ] [ ۰۹ ] [ seo1 ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 63539
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب