آموزش حرفه اي سئو سايت
بهينه سازي سايت- سئو سايت- سئو حرفه اي

سئو سايت

 

جهت مشاهده سايت در صفحات اول ،دوم ، سوم و … در موتور جستجو google نيازمند بررسي سئو سايت توسط گوگل مي باشد ، در واقع گوگل جهت قرار گيري ترتيب نمايش سايت ها در صفحات مختلف نتايج جستجو نيازمند بررسي ميزان كيفيت سايت ها مي باشد كه اين كيفيت بيانگر ميزان بهينه سازي سايت و يا ميزان سئو بودن يك سايت مي باشد ، تا به امروز گوگل هيچ ابزاري را مستقيما" تحت نظارت خود معرفي ننموده است كه شخصا" خود مسئول ارائه گزارشاتي مبني بر بررسي سئو سايتباشد .بنابراين سايت هايي طراحي و پياده سازي شده اند كه مواردي كه مورد نظر گوگل مي باشد را بررسي مي نمايد و گزارشاتي را به صورت رايگان در اختيار وب مستران و يا مديران سايت ها قرار مي دهند .

و اما در ادامه به شرح مواردي مي پردازيم كه در بررسي سئو سايت توسط گوگل حائض اهميت واقع شده و مد نظر گوگل مي باشد :

۱) گوگل نيز همانند يك بازديد كننده به بررسي سايت مي پردازد و در Source Code صفحات به دنبال مواردي است كه مي تواند يك سايت را در گزينه هاي برتر گوگل قرار دهد و يا بالعكس آدرس سايت را به صفحات انتهايي نتيجه جستجو هدايت نمايد . بنابراين اولين موردي كه  پيش از هر مورد ديگر در بررسي موتور جستجو مورد اهميت واقع مي گردد ميزان سرعت لود سايت ( Page Load Time Speed) مي باشد در صورتي كه سايت داراي سرعت لود مطلوبي نباشد هر چند در ساير موارد امتياز مطلوبي را كسب نمايد ، اين مورد خود به تنهايي مي تواند خلل بسيار زيادي را در سئو سايت فراهم نمايد ، كه سرعت سايت به عواملي نظير سرعت و كيفيت هاست سايت و سرعت و كيفيت طراحي سايت بستگي دارد كه با در نظر گرفتن موارد فوق مي توان به بالاترين سرعت و پس از آن در بررسي سئو سايت توسط گوگل مي توان امتياز مطلوبي را فراهم نمود .

۲) دومين موردي كه گوگل بررسي مي نمايد تعداد كاراكتر ها و نيز كيفيت انتخاب كاراكتر هاي Title و Description موجود در سايت مي باشد كه جهت انتخاب آنها مي بايست موارد مهمي را مورد بررسي قرار داد .

۳) تصاوير موجود در سايت تاثير بسيار زيادي در بهينه سازي سايت مي گذارد به گونه اي كه حجم تصاوير و نيز نامگذاري آنها بسيار حائض اهميت مي باشد و در بررسي سئو سايت توسط گوگل بسيار تاثير گذار خواهد بود بنابراين در انتخاب و اصلاح تصاوير مي بايست نكات مهمي را لحاظ نمود .

۴) مورد مهم ديگري كه در اينجا مورد بررسي قرار مي گيرد محتواي موجود در سايت مي باشد كه علاوه بر ميزان اهميت مهندسي ساختار و كلمات و عبارات آن مي بايست به تگ هاي به كار رفته در آن بسيار دقت نمود ، هر مطلبي كه با هر نوع CMS نوشته شده باشد مي بايست علاوه بر تگ هاي مهم و ارزشمندي كه در محتوي وجود دارد ، داراي دسته بندي متناسب با خود نيز باشد بنابراين رعايت نكات مهم در محتوا سايت امري بسيار مهم مي باشد كه در بررسي سئو سايت توسط google بسيار تاثير گذار مي باشد .

۵) هر سايت به لحاظ برخورداري از ساختاري استاندارد مي بايست داراي افزونه ها و ويژگي هايي باشد كه جهت استاندارد سازي آن تمامي موارد رعايت شده باشد به عنوان مثال در Footer هر سايت مي بايست داراي افزونه هاي خاصي باشد كه در بررسي سئو سايت توسط Google مد نظر مي باشد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۲۷:۱۶ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

سئو سايت پيچ آتوريتي چيست؟

 

پيج اتوريتيpage authority عددي است كه در آن اعتباري كه سايت دارد را بيان مي نمايد. پيش از اين از پيج رنك در خصوص اعتبار سايت مطرح مي شد اما حال پيج اتوريتي page authority به ميزان بيان اعتبار سايت در سئو سايت مطرح مي گردد.

 

 

 

 

چك page authority در سئو سايت

سئو سايت

سئو سايت

به منظور چك پيج اتوريتي page authority سايت خود مي توانيد به سايت هاي آنلايني كه در اين زمينه موجود مي باشند مراجعه نماييد. با جستجو كلمه page authority مي توانيد ليستي از سايت هايي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند را بيابيد. سايت majestic.com از جمله سايت هايي مي باشد كه پيج اتوريتي سايت را در سئو سايت عنوان مي نمايد.

 

مزاياي چك پيج اتوريتي در سئو سايت

 

تراس در سئو سايت

تراس در سئو سايت

چك كردن پيج اتوريتي چه كمكي به شما در روند سئو سايت مي نمايد. اعتبار در سئو سايت فاكتور مهمي در روند رنكينگ سايت ها مي باشد. از اين رو شما مي توانيد به واسط پيج اتوريتي page authority و چك آن ، اعتبار و ارزشي كه سايت در مقابل ديگر سايت ها دارد را بررسي نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۲۲:۵۷ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

ساخت بك لينك با استفاده از الكسا

آموزس ساخت بك لينك,بك لينك الكسا,تمام سايت هاي الكسابا توجه به درخواست هايي در چند ماه گذشته مبني بر ليست كامل سايت ها در الكسا كه قبلا در صفحه اصلي خود اين سايت قابليت دانلود داشت بر آن شدم تا اين ليست را به صورت عمومي در اختيار شما عزيزان قرار دهم.

دقت داشته باشيد كه به صورت عمومي در الكسا 500 سايت اول جهان و يا 500 سايت اول هر كشور نمايش داده مي شود اما برخي از دوستان به دلايلي كه البته بنده هرگز متقاعد نشدم كه ربطي مستقيم به سئو داشته باشد ، به دنبال ليست مثلا چند هزار سايت اول الكسا هستند.

البته اگر بخواهم از منظر آن ها به ماجرا نگاه كنم و اينكه چرا اين ليست را از بنده مي خواهند بايد بگويم به احتمال زياد به دنبال ساخت بك لينك در بحث سئو سايت هستند.درست است كه اين ليست كمك زيادي مي كند ، چراكه به هر حال سايت هايي با رنكينگ بهتر در الكسا مي توانند رنك خوبي از نظر گوگل هم داشته باشند.بهترين نوع بك لينك رپورتاژ آگهي است.

اما دو مورد زير را نيز بايد در نظر داشت :

  • آيا رنك الكساي آن ها تقلبي نيست ؟!!
  • آيا راه بهتري براي پيدا كردن سايت ها يا انجمن هاي برتر جهت ساخت بك لينك نيست؟

به هر حال انتخاب با شماست و البته مشاوره و راهنمايي شما ، وظيفه بنده !

لينك دانلود فايل بروز 1.000.000 سايت رتبه بندي شده از منظر الكسا :

http://s3.amazonaws.com/alexa-static/top-1m.csv.zip


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۰۸:۱۰:۱۸ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

سئو چيست؟

افزايش فروش,اينترنت هند,برند سازي

 

 

سئو چيست ؟ سئو به وب سايت ها كمك مي كند تا از طريق كليد واژه ها و به طور متمركز ترافيك و در واقع مشتري بيشتري براي وبسايت ايجاد شود. معمولا اين كار از طريق رتبه بالاي وبسايت يا برند در نتايج موتورهاي جستجو مانند گوگل، بينگ، ياهو و… انجام مي شود. 

در ذيل تاثيرات مستقيم و غير مستقيم سئو سايت را بر روي توسعه كسب و كار بررسي شده است : (اين نتايج بر اساس تحقيقاتي در كشور هند يعني بزرگترين مركز فناوري اطلاعات جهان، به دست آمده است)

  • موجب افزايش و رشد سريع نفوذ اينترنت مي شود

طبق گزارش هاي اخيردر كتاب آموزش سئو سايت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 ميليون نفر به كاربران اينترنت در هند اضافه مي شوند. اين رشد ديگر فقط از طريق كاربران اينترنتي در دستكاپ ها ايجاد نمي شود، بلكه كاربران اينترنتي تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشكيل خواهند داد. جوانان، جمعيت اصلي به شمار مي روند كه بيشترين رشد را دارند و از تجربه هاي جديد استقبال مي كنند.

حدود سه چهارم كاربران آنلاين هندي، در گروه سني 18 تا 35 قرار دارند. اين نشان مي دهد كه در دهه هاي آتي، آنها مشتريان هدف شما خواهند بود. براي دسترسي به آنها، بايد حضور آنلاين پررنگي داشته باشيد و مهم نيست كه محصولات يا خدماتي كه ارائه مي دهيد، چيست.

  • به «جذب» مشتريان كمك مي كند

در يك تحقيق آنلاين در سطح جهاني مشخص شد كه وقتي صحبت از تعداد خريداراني مي شود كه بطور آنلاين و از طريق موتور جستجو خريد مي كنند، هند رتبه اول را كسب مي كند. برخلاف رسانه ها يا رسانه اجتماعي سنتي كه در آن بايد به مخاطب هدف نزديك شويد، ماهيت دروني سئو به دنبال مشترياني مي گردد كه آنها در اينترنت شما را جستجو مي كنند. اگر يك مشتري يك واژه جست و جوي خاص را در موتور جستجو تايپ كند و نام شما را در اولين نتايج ببيند، در واقع به او گفته شده كه محصول يا خدمات شما به آنچه كه جستجو كرده، بسيار مرتبط است.

  • موجب بازگشت بهتر سرمايه مي شود

تبليغات آنلاين يك صندوق پول است كه بايد به طور مداوم در آن پول بريزيد تا مشتريان را به سمت خود جلب كنيد. البته اين براي يك استارت آپ ناخن خشك امكان پذير نيست. تبليغات شما فقط تا زماني پخش مي شود كه شما پول خرج كنيد. در مقابل، يك راهبرد سئو، ترافيك طبيعي ايجاد مي كند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزاياي آن بهره مند خواهيد بود. سئو براي پيگيري نتايج از نظر ترافيك، رتبه بندي و مبادلات نيز مفيد است. بنابراين، بازگشت سرمايه در سئو بيشتر از بازگشت سرمايه در ساير كانال هاي بازاريابي ديجيتالي است.

  • برندسازي شما را تقويت مي كند

در پاسخ اين سوال كه سئو چيست مي توان افزود سئو ديگر تنها راهبرد بازاريابي نيست؛ اكنون سئو يك قانون يكپارچه از راهبرد بازاريابي كلي يك شركت به شمار مي رود. وقتي گوگل، وبسايت استارت آپ شما را در بالاي نتايج جستجو قرار ميدهد، تأثير خوبي روي مشتريان مي گذارد. اين امر موجب اعتمادسازي و اعتبار شما در بين مشتريان مي شود. هرچه رتبه صفحات و محتواي شما بالاتر باشد، احتمال اينكه مشتريان روي محتواي شما كليك كنند تا بيشتر درباره برند شما بدانند، بيشتر خواهد بود.

  • تقاضاي آفلاين ايجاد ميكند

يك نظرسنجي نشان داد كه 85 درصد از مصرف كنندگان، از اينترنت براي يافتن كسب و كارهاي محلي استفاده مي كنند. تصور كنيد كه شما اخيرا يك بوتيك لباس باز كرده ايد. فرض كنيد يك صفحه اجتماعي يا يك وبسايت داريد (كه اولين گام براي بازاريابي آنلاين شما به شمار مي رود!) در اين صورت سئو مي تواند شما را به مشترياني كه چيزي درباره شما نمي دانند اما محصولات شما براي آنها بسيار مناسب است، وصل كند. اگر شما از سئو استفاده نكنيد، مشتريان آنلاين شما را پيدا نخواهند كرد و ترغيب نمي شوند كه از فروشگاه شما ديدن كنند. صنعت تجارت الكترونيك هند، روي سئو به عنوان يكي از راهبردهاي بازاريابي داخلي بسيار حساب مي كند. سيميلار وب يك شركت اطلاعات ترافيكي است كه اخيرا گزارشي منتشر كرده است. طبق اين گزارش مشخص شد كه امسال 36 درصد ترافيك از دستكتاپ، مربوط به ترافيك مستقيم فروش اينترنتي در هند بوده است. در حالي كه ترافيك جستجوي عادي 30 درصد از بازديدهاي دسكتاپي اين صنعت را تشكيل داده است. موفقيت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگي دارد. سئو سايت به منابعي از لحاظ مالي، وقت و تلاش نياز دارد؛ بنابراين هر استارت آپي كه مي خواهد از ان استفاده كند، بايد بررسي كند كه چه مقدار و به چه طريقي مي تواند اين منابع را در سئو سرمايه گذاري كند. به طور نمونه، برخي از سئوهاي اوليه را مي توان از طريق خود كارآفرينان و با يادگيري مراحل اوليه از طريق كارگاه هاي آموزشي و آموزشهاي آنلاين انجام داد. سپس وقتي استارت آپ شما رشد كرد، بايد يك راهبرد داشته باشيد تا سئو را به عنوان يك روند مداوم و يكپارچه در بازاريابي و برندسازي خود جاي دهيد. در نهايت، مقدار سرمايه اي كه مي خواهد در سئو سرمايه گذاري كنيد، فقط به بودجه شما محدود مي شود و بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۰۸:۰۷:۳۴ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

بهينه سازي وب سايت

 

سئو يا بهينه سازي وب سايت چيست؟

سئو بهينه سازي وب سايت

سئو بهينه سازي وب سايت seo سئو در واقع مختصري از عبارت Search Engine Optimization است كه تعبير هاي مختلفي مثل SEO يا بهينه سازي وب سايت براي موتور جستجو دارد كه همگي به يك معنا هستند :

سئو ( بهينه سازي وب سايت براي موتور جستجو ) به معناي فريب موتور‌ جستجو با روش‌هاي غير اصولي نيست. موتورهاي جستجو براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالادر جستجو ها ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيك وب سايت‌ها دانست. اين عملكرد به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو ، مي‌پردازد.

سئو فرآيندي نيست كه به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش ، علم و صبر است. موتور‌ هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه كارشناسان سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سايت يا بهينه سازي وب سايت يكي از فعاليت هايي است كه توسط يك سئو كار انجام مي شود. الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از ۲۰۰ معيار جهت رتبه بندي يك سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

سئو چيست

تاريخچه آغازين سئو

در اوايل سال ۱۹۹۰ اولين موتور‌هاي جستجو كار خود را آغاز كردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يك ليست فهرست شده نگاه مي‌كردند كه همانند صفحات زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند كه از الگوريتم هاي رتبه بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌كردند. الگوريتم‌ هاي گوگل با معيار تراكم كلمه كليدي ( تعداد دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا يك عبارت در يك صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ ها استفاده مي‌كردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع كرد. با توسعه رتبه بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا كردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يك مقاله كه توسط نيويورك تايمز در نوامبر سال ۱۹۹۶ چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت كرد كه براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌كردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد كه چگونه توسعه دهندگان وب به راحتي يك سايت را به همراه كلمات كليدي ويژه كه معمولا در پشت گرافيك سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌كنند كه در نتيجه موتورهاي جستجو اين كلمات كليدي را شمارش كرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور كه گفته شد بدست آوردن رتبه بندي بالا براي كلمات كليدي خاص در اوايل كار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بكار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجوپيچيده‌تر شده‌اند و خيلي سخت است كه مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستكاري كنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد كرد.

اهداف بهينه سازي وب سايت چيست ؟

هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بعد از اينكه سئو براي بهينه سازي وب سايت در نتايج جستجوي طبيعي كار خود را شروع كرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يك صفحه است.

بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه ۵۸٫۴ درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست كه وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي كه بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يك نتايج جستجو رقابت كنند. به عنوان مثال كلمه كليدي رقابتي “بيمه خودكار” ۱٫۵ ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است كه ۳ جايگاه اول ۵۸٫۴ درصد بازديدكنندگان و خود جايگاه اول ۳۶٫۴ درصد بازديدكنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است كه در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي كه با افزايش ترافيك سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يك مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو كنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك كنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌كند ۷۲٫۳ درصد كاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك مي‌كنند و تنها ۲۷٫۳ درصد كاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده كليك مي‌كنند. اين يكي ديگر از دلايلي است كه شركت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف كنند.

بطور كلي اهداف بهينه سازي وب سايت را مي توان بصورت زير خلاصه نمود:

در بازديد وب سايت تاثير بسزايي دارد.
باعث ايجاد برند مي شود.
باعث افزايش ترافيك سايت خواهد شد.
باعث شده وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو از رتبه بهتري برخوردار شد.
باعث افزايش فروش محصولات خواهد شد.
بهترين ابزار براي تبليغات است.

بهينه سازي وب سايت براي موتور جستجو چيست

سئو درون صفحه چيست ؟ (On Page SEO)

سئو درون صفحه به كنترل مستقيم كدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور كلي هر چيزي كه در سايت خود بارگذاري مي‌كنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است كه شما بيشترين كنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را كه شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است كه روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بيرون صفحه چيست ؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page كه توسعه وب سايت با كنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود؛ اين شامل تمام چيزهايي است كه مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما كمك كند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي كه از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌كنند) متمركز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو كلاه – سفيد چيست ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو كلاه – سفيد به مجموعه تكنيك‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي كه از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌كنند، اشاره دارد. كه اين به معني فريب يا دستكاري موتور‌هاي جستجو و يا كاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است كه يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو استفاده مي‌كند.

سئو كلاه – سياه چيست ؟ (Black Hat)

به عبارتي ديگر اصطلاح سئو كلاه – سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد كه به منظور فريب، بازي و دستكاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه بندي بالا، بكار مي‌رود. اين مهم است كه بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بكارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاكتيك‌هاي سئو كلاه – سياه ممكن است كه باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف كامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

مقالات در زمينه بهينه سازي موتور جستجو

در زير به برخي از مقالات در زمينه بهينه سازي موتور جستجو اشاره شده است:
پژوهشي در استراتژي هاي بهينه سازي موتور جستجو براي توسعه وب سايت هاي بزرگ

در اين پژوهش محقق معتقد است كه هنگامي كه پياده سازي وب سايت به پايان مي رسد مشكلي كه خيلي از شركت ها با آن مواجه هستند اين مسئله است كه نمي دانند كه چگونه وب سايت خود را در اينترنت معرفي نمايد كه بهترين روش براي معرفي وب سايت بهنيه سازي موتور جستجو است. در اين تحقيق بر اساس ۷۷ معياري كه از منابع مختلف و موتورهاي جستجو بررسي نموده است استراتژهاي بهينه سازي براي توسعه وب سايت را بصورت زير معرفي مي نمايد:

بهبود ساختار سايت
استراتژي كلمات كليدي
استراتژي URL
بهينه سازي كد
پردازش كردن متن
بهينه سازي لينك هاي ورودي
استراتژي نام دامنه و هاست

آناليز تكنيك هاي بهينه سازي موتور جستجو

اين پژوهش استراتژي بهينه سازي شركت هاي گوگل و مايكروسافت را بررسي و توضيح داده است و موردي كه جهت مطالعه و آناليز قرار داده است، استراتژي هاي مربوط به شركت مايكروسافت است. مهمترين معيارها براي بهينه سازي موتور جستجو از نظر محقق عبارتند از:

اضافه كردن Allow يا DisAllow به نقشه سايت
اضافه كردن URL به نقشه سايت
اضافه كردن نقشه سايت به robots.txt
استفاده از ابزارهاي آناليز جهت crawl

بهينه سازي موتور جستجو جهت افزايش بهبود رويت وب سايت

در اين تحقيق محققين عواملي كه در افزايش رتبه سايت تاثير دارند را به ۳ سه بخش تقسيم بندي مي كنند:

شركت هاي دارنده موتور جستجو: جستجوكنندگان در صفحات موتورهاي جستجو يك پرس و جو را اجرا مي كنند سپس نتيجه آن در صفحه نتايج موتور جستجو نمايش داده مي شود.
وب مسترها و شركت هاي بهينه سازي موتور جستجو: شركت هايي كه با استفاده از يكسري ابزار و مهارت ها تلاش مي كنند رتبه وب سايت ها را در صفحه نتايج موتور جستجو افزايش دهند
جستجو كنندگان در موتورهاي جستجو: افرادي هستند كه در موتورهاي جستجو بدنبال يافتن اطلاعات مورد نظرشان هستند.

محققين معتقد هستند افرادي كه فعاليت بهينه سازي را انجام مي دهند مي بايست از آخرين تغييرات الگوريتم ها ي موتورهاي جستجو مطلع باشند و عواملي كه باعث مي شود ترافيك سايت افزايش پيدا نمايد را بخوبي بشناسند و همچنين از كلماتي كه كاربران نهايي بدنبال آن مي گردند نيز آگاهي داشته باشند و بعبارتي ديگر مي بايست اطلاعات خود را در سه دسته بندي بالا هميشه بروز نگه دارند.
بهينه سازي موتور جستجو: مفاهيم آناليز فني

در اين تحقيق بر اساس يكسري مقالات، مطالعات و راهنمايي ها برخي از مفاهيم بهينه سازي موتور جستجو آورده شده است. محقيق معتقد هستند بهينه سازي موتور جستجو فرآيندي است كه هيچ وقت تمام نمي شود و تكنيك هاي زيادي براي بهتر كردن رتبه سايت وجود دارد ولي پياده سازي همه آنها مشكل است. :

تكنيك هايي كه در اين تحقيق براي بهينه سازي وب سايت عنوان شده است عبارتند از:

افزايش لينك هاي خارجي
تغيير اسم فايل ها
لينك يك طرفه
كلمات كليدي
استفاده از Meta Tag
استفاده صحيح از عنوان
استفاده از robots.txt
بهينه سازي محتوا


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۴۸:۲۷ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

الگوريتم مرغ مگس خوار

الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل

علت ناميدن الگوريتم مرغ مگس خوار

مرغ مگس خوار : موجودي كه در هر ثاينه ۲۰۰ بار بال مي زند و توانايي اين را دارد به صورت ساكن و يا برگشت به عقب هم اين كار را انجام دهد، دقت اين مرغ براي شكار مگس ها در حين سرعت فوق العاده بالاي اين موجود مثال زدني است، دليل انتخاب اين الگوريتم به اين نام، انتخاب صفحات مفيد وب سايت از بين ميليارد ها صفحه وب سايت و صد البته انتخاب اصلح و مفيد اين الگوريتم مي باشد.

اين يك نام جديد است براي الگوريتم جستجوي جديد كه گوگل آن را براي بازگرداندن نتايج مورد استفاده تر و مفيد تر از گوگل تهيه نموده است.

 الگوريتم جديد گوگل مرغ مگس خوار

گوگل يك الگوريتم جديد براي جستجو به الگوريتم هاي ديگر خود افزوده است. براي اينكه نتيجه جستجو هاي كاربران را واقعي تر و مورد استفاده تر قرار دهد، بارها شده كه نتايج جستجوي ما چيزي غير از نياز ما بوده است.

الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل براي بهينه سازي سايت و سئو

اين يك سيستم و يا يك اصطلاح است براي استفاده از يك دستورالعمل كه گوگل مورد استفاده قرار داده است،تا براي جستجو ميلياردها صفحه وب سايت و مرتب سازي ديگر اطلاعات موجود در انها، براي بازگشت به نتايج دلخواه كاربران از اين طريق به كار گيرد.

روش جديد بهينه سازي سايت و سئو

براي شروع در وب سايت هاي خود از تقلب دست برداريد، اطلاعاتي وارد كنيد كه كاربر به انها نياز دارد و براي رسيدن به انها وقت خود را در گوگل صرف مي كند، اين الگوريتم طوري تعبيه شده است كه مي تواند كلمات را معني كند، به طور مثال مي تواند تشخيص دهد كه وقتي كاربري در گوگل جستجو مي كند كه نياز به يك قطعه براي ماشين خود دارد، برداشت گوگل اين است  كه كاربر به دنبال خريد قطعه ماشين مي باشد
يا وقتي كاربر جستجو مي كند كه نحوه كار با ماشين ، گوگل ان را اموزش كار كرد با دستگاه خاص صرف مي كند، توصيه من اين است كه خود را جاي استفاده كننده  وب سايت خود قرار دهيد، ببينيد چه نيازي داريد و دنبال چه چيزي هستيد در شغل خاص وب سايت خود. الگوريتم مرغ مگس خوار مي گويد بايد در پس استفاده از كلمات تمركز داشته باشيد علم ادبيات مورد استفاده خود را تقويت كنيد تا  در ساختار جديد گوگل به پيدا كردن صفحات از طريق تطبيق به گوگل كمك كنيد
ملاك اصلي در الگوريتم مرغ مگس خوار هم پيدا كردن مغز و اصلي خواسته توسط كاربران مي باشد.

ايا ترافيك وب سايت خود را از دست داده ايد؟

اگر شما از مرغ مگس خوار لطمه ديده ايد، به يك ماه قبل ان باز گرديد كه طبيعي در حال كار بوديد، مشكلات وب سايت شما اشكار نبود و شما به كارخود  ادامه مي داديد، حال مشكلات وب سايت شما بارز شده، ايا اين خوب نيست براي رفع انها؟
شايد ان به دليل مرغ مگس خوار است، اما گوگل تاكيد كرد مي تواند به خاطر برخي از بخش هاي ديگر الگوريتم باشد،بهينه سازي سايت وسئو كه هميشه در حال تغيير بهينه سازي و يا بهبود است ، هيچ راهي براي دانستن قطعي وجود ندارد

ريتم جديد گوگل براي نمايش نتايج جستجو : الگوريتم مرغ مگس خوار                  

گوگل اعلام كرد الگوريتم جديدي را براي موتور جستجوي خود به كار گرفته است. اين امربه خصوص براي افرادي كه در زمينه سئو فعاليت دارند بسيار بحث برانگيز شده , تا حدي كه عده اي با انتشار اين خبر نگران فعاليت ها و دست اورد هاي خود تا كنون شدند,اين در حاليست كه گوگل اذعان داشت از ماه گذشته “مرغ مگس خوار” به فعاليت خود مشغول است و در صورت داشتن مغايرت با استانداردهاي به كار برده شده در سايت شما تاثير ان بر روي ترافيك سايت هم اكنون قابل رويت مي باشد.همچنين نا گفته نماند ساير فاكتورهاي دخيل در نتايج سئو نيز مدام در حال تغيير است و نمي توان بدون در نظر گرفتن انها در مورد الگوريتم جديد نتيجه گيري كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۴۶:۲۲ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

آموزش سئو,ارتقا سئو سايت,افزايش رتبه سايت در گوگل

در اين مقاله از سري مقاله هاي آموزش سئو سايت، مقاله اي را براي شما در نظر گرفته ام كه بر اساس مطالعات شخصي خودم در طي ماه اخير از طريق مقالات همكارانم در ساير كشورهاي جهان توليد شده است.پس لطفا با دقت بخوانيد و آن ها را در سئو سايت خود به كار ببريد.

اين يك مقاله شگفت انگيز براي افزايش رتبه سايت شما در گوگل است!

به نظر شما چرا هواپيماها اكثرا به دليل مشكلات مكانيكي سقوط نمي‌كنند؟ با تمام بخش‌هاي متحركي كه درونش وجود دارد، به نظر مي‌رسد كه اين اتفاق امكان پذير باشد، پس چرا اتفاق نمي‌افتد؟

دليل اصلي آن چك ليست است.

قبل از اينكه خلبان شروع به پرواز كند، چندين متخصص براساس چك ليستي كه در دست دارند هواپيما را بررسي كرده و تك تك موارد در دست خود را به دقت پيگيري مي كنند.تازه بعد از اين همه بررسي نوبت بررسي خود خلبان است …

بنابراين، قبل از اينكه بخش بعدي محتواي سايتتان را انتشار دهيد، 9 نكته مهم در سئوي سايت را دنبال نماييد.

  1. انتخاب يك واژه مناسب كه باعث جلب توجه شود

اولين گام اين است كه شما دقيقا بدانيد آن محتواي مد نظر خود را با چه عبارتي مي خواهيد در گوگل بالا بياوريد.حال اينكه مد نظر شما چيست و چه عبارتي درست است (از ديد گوگل) دقيقا به تحليل شما برميگردد.

آسانترين راه انجام اين نكته استفاده از Google Keyword Planer است. يك ابزار رايگان كه به شما ارزيابي از كلمات جستجو شده را نمايش مي‌دهد (اگرچه keyword planner رايگان است، شما ممكنه نياز به راه‌اندازه يك حساب كاربر Adwords براي دسترسي به اين سرويس داشته باشيد كه البته در ايران فيلتر است)

از ابزار suggestion و trends هم مي توانيد استفاده كنيد.

 

 

  • تحقيق براي رقابت كردن

 

اكنون من واژه‌اي دارم كه بايد براي ارتقا رتبه آن تلاش كنم.بهتر است در ابتدا مخفيانه حركت كنم تا ناگهان به يك رقيب براي رقبايم تبديل نشوم ! (اين مورد خيلي مهم است.اميدوارم منظور من را متوجه شده باشيد)

عبارت كليدي مد نظر خود را در گوگل جستجو كنيد.دامنه هاي صفحه اول رقباي اصلي شما هستند كه از پايين به بالا بايد آن ها را شناسايي كنيد.خيلي راحت است !! همه كارهايي كه آنها نكرده اند را شما انجام دهيد!

 

  • بهترين محتوا را بنويسيد.

 

اكنون كه شما مي دانيد قبلي اصليتان چه كساني هستند بايد حتما محتواي بهتري نسبت به آن ها توليد كنيد.شايد واقعا اين به نظر شما خيلي مشكل باشد و من نميگويم كه نيست اما آنقدر ارزشمند است كه بنده به همه مشتريانم ميگويم با توجه به كيفيت پايين محتواي سايت هاي ايراني كي از بهترين راه ها براي بالا آمدن ، استفاده از محتواي سئو شده مناسب است.

 

  • از كلمات كليدي در عنوان صفحه استفاده كنيد

 

حتما و حتما از عبارات كليدي مناسب (حداقل يك عبارت) در عنوان صفحه خود استفاده نماييد.اين عبارت مي تواند همان عبارتي باشد كه در نكته اول به آن اشاره كردم و در واقع براي تاثيرگذاري حداكثر همين عبارت كليدي در محتوا و متاتگ description نيز وجود داشته باشد.

 

  • كلمات كليدي را در بخش header استفاده نماييد.

 

عبارات كليدي مهم خود كه قطعا بالاي سه عبارت كليدي براي هر پست هست را بالاتر از ساير عبارت ها در سايتتان قرار دهيد.

 

  • استفاده از نام پست در تگ title عكس و عبارات كليدي مهم در تگ alt عكس

 

نكته بعدي اين است كه اگر مطلب شما حاوي عكس مي باشد، حتما ان را سئو كنيد.اين مورد مثل تاثير تست هاي عربي در كنكور براي بچه هاي رشته رياضي است! يادتان هست؟!! مي گفتند يك تست عربي را كه درست بزنيد از مثلا 100 نفر سبقت ميگيريد دليلش هم اين بود كه كمتر كسي تست هاي عربي را درست مي زد.

حالا هم از رقباي شما با توجه به تجربه و شناخت من از ايراني هاي خيلي كم پيش مي آيد كه كسي سئو تصاوير را رعايت كند.پس لطفا حواستان به سئو تصاوير سايتتان باشد …

 

  • استفاده از واژه كليدي در Url صفحه و در پست

 

راه ديگر اين است كه عبارات كليدي اصلي پست خود را بدون حرف اضافه در url صفحه خودتان قرار دهيد و بهتر است انگليسي باشد تا گوگل بهتر بتواند آن را شناسايي و ثبت كند.

 

  • لينك داخلي درج كنيد و همزمان پست هاي قديمي را ويرايش نماييد

 

ساخت لينك داخلي به خودي خود ارزش چنداني ندارد اما زماني كه ديگران پست هاي شما را كپي كنند همين لينك ها به بك لينك كاملا هدفمند تبديل شده اند!!

و البته سعي كنيد به صفحاتي قديمي خود هم لينك بدهيد و آن ها را هم ويرايش كنيد.ويرايش نه اينكه فقط چند كلمه را در آن تغيير دهيد.ويرايش كنيد! ويرايـــــــــــش

 

  • مهمترين نكته سئو: گرفتن لينك خارجي است

 

نهايتا ما به آخرين نكته و البته مهمترين آن رسيديم يعني: لينك‌هاي خارجي يا همان بك لينك ها كه فكر مي كنم شما از من بيشتر در مورد بك لينك ها مي دانيد و البته بنده بارها در مقالات قبلي در مورد ساخت بك لينك صحيح با شما صحبت كرده ام …

اگر سوالي داريد همين الآن از من بپرسيد.من تشنه پاسخ گوئي به شما عزيزانم هستم …


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۴:۱۱ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

 

افزايش فروش فروشگاه اينترنتي,توليد محتوا,توليد محتوا فروشگاه اينترنتي

آيا داشتن بلاگ براي فروشگاه هاي اينترنتي الزامي است؟

 

اين سوالي است كه اكثر مديران فروشگاه ها پاسخ مشخصي براي آن ندارند.منافع و مزاياي وبلاگ نويسي براي يك شركت و تجارت كوچك با محصولات كم كاملا بديهي است اما آيا وقتي شما يك فروشگاه بزرگ اينترنتي با صدها و يا هزاران محصول تاسيس مي كنيد، باز هم نيازمند وبلاگ هستيد؟

پر واضح است كه بله، شما نيازمند آن هستيد.

طبق يك تحقيق، نود و نه درصد از مردم در اولين بازديد از سايت شما خريدي انجام نمي دهند. همچنين در بازاريابي يك اصل معروفي داريم تحت عنوان “اصل يا قانون 7”

طبق اين قانون، بسياري از مشتريان آتي شما محصولات شما را نخواهند خريد مگر اينكه حداقل هفت بار آگهي تبليغاتي شما را ديده باشند.

بدتر از همه اينكه، مساله اي در سئو (SEO) وجود دارد و آن اين است كه گوگل و يا ساير موتورهاي جستجو كه محتواي موردعلاقه (LOVE content): موضوعاتي كه محتواي بيشتر و به ويژه مضمون هدفمند و بهينه دارند – براي آنها اهميت دارد، تلاش مي كنند كه رتبه سايت شما را در موتور جستجوي خود بالا ببرند و به اين ترتيب محصولات بيشتري را به فروش خواهيد رساند.

اگر شما يك فروشگاه اينترنتي ايجاد كرده ايد، وبلاگ نويسي همواره مي تواند به عنوان روش مناسبي براي افزايش چشمگير ترافيك جستجو و فروش محصولات شما باشد.

در اينجا پنج روش تاييد شده براي استفاده از وبلاگ به عنوان هسته استراتژي SEO فروشگاه اينترنتي مطرح شده است :

1.مضمون جامعتر و طولاني مدت را منتشر كنيد.

زماني كه قرار است شما با رقباي قوي رقابت كنيد، كه معمولاً حاضرند براي يك محصول و يا صفحات دسته بندي ميليونها تومان صرف SEO كنند ممكن است كه تنها راه نجات شما وبلاگ باشد.

كاملاً بديهي است كه گوگل به مضامين و موضوعات اهميت مي دهد و به برخي مضامين بيشتر علاقه دارد. بنابراين موضوعات آموزنده، مفيد و غني به طور اتوماتيك شانس محصول شما را نسبت به صفحه محصول رقيب شما بالا مي برد.

اما اگر قصد رقابت براي كليد واژه هاي اساسي داريد شما بايستي از “محتوا” نيز فراتر برويد. اينجاست كه شما نيازمند محتواي هميشه سبز (مداوم) جامع هستيد.

تحقيقات بسياري در زمينه ي نوع محصولاتي كه از لحاظ موتورهاي جستجو در رتبه بندي بالايي برخوردارند صورت گرفته است و اكثر محققين در اين نكته توافق دارند كه محتواي سبز بالاي 1000 كلمه از رتبه بندي خوبي برخوردار است.

در حقيقت، serpIQ در يك تحقيق معتبر به اين نتيجه رسيد كه براي اينكه شما بتوانيد جزو 10 جايگاه برتر گوگل قرار بگيريد بايستي از محتوايي با حداقل 2000 كلمه برخوردار باشيد.

 تبليغ و نشر محتواي طولاني مدت و جامعتر مزاياي زيادي دارد كه عبارتند از:

  • گوگل و ساير موتورهاي جستجو، طبيعتاً بيشتر علاقمند به محتواي جامع و معتبر مي باشند.  
  • شما به وسيله  عبارات كليدي طولاني شانس بيشتري براي ترافيك خواهيد داشت.
  • تحقيقات نشان مي دهند كه محتواي طولاني تر، اشتراك گذاري اجتماعي و بك لينك بيشتري را به دنبال دارد.

اگر واقعاً قصد وبلاگ نويسي براي فروشگاه اينترنتي خود داريد بايستي در محتواي طولاني سرمايه گذاري كنيد.

2.محتواي بيشتري را منتشر كنيد.

براي اينكه وبلاگ براي فروشگاه اينترنتي شما نتيجهخوبي داشته باشد بايستي روي تناوب و تكرار محتواي خود كار كنيد. نبايد فقط زماني كه حس خوبي براي نشر و تبليغ داريد محتوا توليد كنيد و يا نشر يك يا دو مقاله در هفته براي كارساز نخواهد بود.

شما بايستي به طور مداوم محتواي جديدي خلق كنيد كه صفحات محصولات و اقلام كليدي شما را گسترش دهد.  براي تحقق اين هدف بايد محتواي بيشتري انتشار دهيد.

جالب اينكه، آمار بدست آمده از Hubspot نشان مي دهند كه شركت هايي كه ماهيانه بالاي 16 پست در وبلاگ مي گذارند 3.5 برابر ترافيك بيشتري نسبت به شركت هايي كه كمتر از چهار پست در ماه قرار مي دهند خواهند داشت.

طبق آمار ، كيفيت محتوا به تنهايي كافي نيست. هم كيفيت و هم تناوب و تكرار اهميت دارد.

3.هسته تمام پست هاي بلگ خود را پر از لينك هاي داخلي كنيد.

لينك سازي داخلي يكي از موثرترين تكنيك هاي درون صفحه اي سئو است كه در عين حال دست كم گرفته شده است. بسياري از مردم ديوانه وار بدنبال لينك از منابع خارجي هستند كه گاها بسيار وقت گير است اما پتانسيل هاي ارزشمند موجود در وب سايت هاي خود را ناديده مي گيرند كه مي تواند قابليت ديد و بازديد پذيري سئو را براي برخي از صفحات كليدي آنها، افزايش دهد.

بعيد به نظر مي رسد كه مردم بخواهند به صفحه محصول بازرگاني در فروشگاه الكترونيكي شما لينك شوند. اما به احتمال زياد آنها به يك مقاله جامع و حاوي اطلاعات مفيد در وبلاگ شما لينك خواهند شد. اين امر به اعتبار صفحه براي پست هاي وبلاگ شما كمك بسزايي خواهد كرد و بدين طريق شما مي توانيد از طريق لينك شدن مستقيم به صفحات اصلي محصولات توسط مقاله هاي خود، به آن صفحات كانال بزنيد.

كمي ساده تر بگويم : عموما 99% افراد به صفحات محصولات شما لينك نمي دهند ولي به صفحات مقالات شما مي دهند و هنگامي كه شما از صفحات مقالات به صفحات محصولات خود لينك دهيد، انگار آن ها را دور زده ايد !!

4.در وبلاگ خود بخشي را براي لينك دادن به ديگران در نظر بگيريد.   

به منظور بهره بردن از رتبه بندي موتورهاي جستجو، به لينك هاي زيادي نياز داريد اما چقدر احتمال آن وجود دارد كه مردم به صفحه محصولات در فروشگاه اينترنتي شما لينك شوند بدون اينكه از سمت شما جبران بشود؟

تقريباً بعيد خواهد بود.

اما چقدر احتمال دارد كه به وبلاگ شما لينك شوند؟ خيلي زياد.

شما مي توانيد از وبلاگ به خوبي براي بالا بردن اعتبار دامنه و ترافيك جستجو در پست هاي فردي خود استفاده كنيد. اين پست هاي انفرادي مي تواند اين ترافيك را به صفحات محصول درجه يك شما هدايت كند.

گزارشات بسياري حاكي از افزايش چشمگير در ترافيك جستجو با استفاده از استراتژي قوي نظير تكنيك آسمان خراش جهت افزايش پست هاي وبلاگ است اما بعيد به نظر مي رسد كه شما نيز بتوانيد از همان استراتژي هاي مشابه براي افزايش ترافيك صفحات تجارت الكترونيك خود استفاده كنيد.

براي اينكه اين تكنيك ها به خوبي نتيجه بخش باشد، نيازمند محتواي باكيفيت خواهيد بود تا مردم به آن لينك شوند. راه حل آن، اين است كه به جاي نوشتن مضمون بسيار با كيفيت (در وبلاگ خود) تلاش هاي بيشتري صورت گيرد تا مردم به اين محتوا لينك شوند.

محتوا در رتبه بندي موتورهاي جستجو بهبود مي يابد، به صفحات محصول شما لينك مي خورد و ترافيك را به اين صفحات هدايت مي كند.

داده ها همچنين دروغ نمي گويند. آمار حاصل از Hubspot نشان مي دهد كه شركت هايي كه وبلاگ دارند نسبت به شركت هايي كه وبلاگ ندارند 97% لينك بيشتري خواهند داشت.

5. به سوالات كاربران پاسخ دهيد

بسياري از درخواست هايي كه مردم در گوگل و ساير موتورهاي جستجو تايپ مي كنند به شكل سوال مي باشد. اگر شما قصد تاسيس مزون الكترونيك داريد بديهي است كه با اين حقيقت روبرو خواهيد شد كه مردم “بهترين لباس عروسي چيه؟” را جستجو خواهند كرد.

طبيعتاً، شما نمي توانيد عنوان صفحات محصول خود را “بهترين لباس عروسي چيه؟” قرار دهيد، اما مي توانيد يك پست تحت اين عنوان بگذاريد. اين پست را مي توانيد گسترش دهيد و لباسهاي عروسي مختلف را بر اساس يك سري فاكتورها با يكديگر مقايسه كنيد و به لباسهاي موجود در فروشگاه شما لينك كنيد.

 

وبلاگ نويسي، ايجاد محتوا و مضامين مرتبط با خواسته هاي كاربران را تسهيل مي كند. سپس شما مي توانيد از اين محتوا براي پيشبرد ترافيك و فروش به سمت محصولات خود استفاده كنيد.

نتيجه گيري

امير قمصري سال هاست كه به عنوان مدرس سئو در تمامي سمينارها و جلسات آموزشي اش به شدت بر روي توليد محتوا تاكيد مي كند.درست است كه واقعا ارتباط مستقيمي بين توليد محتوا و فروش محصول وجود ندارد اما معتقد است قطعاااا تاثير غيرمستقيم بسيار زيادي دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۱:۵۸ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

پيج آتوريتي معياري معتبر جهت سنجش رتبه سايت و رتبه دامنه و حتي رتبه صفحه هاي داخلي هر سايت مي باشد.
آتوريتي امتيازي  از عدد 0 تا 100  مي باشد.و ضمنا رتبه آتوريتي دامنه سايت و صفحه اصلي سايت و همچينن صفحات داخلي هر سايت متفاوت مي باشد جداگانه امتياز داده مي شود.

با چه معيار هايي رتبه آتوريتي هر سايت داده بالاتر مي رود :
- سئو سايت و بهينه سازي سايت مطابق با استاندارهاي موتور جستجوي گوگل
- تعداد بك لينك, كيفيت بك لينك ها
- تعداد صفحات ايندكس شده سايت در گوگل
- ميزان اشتراك مطالب سايت در شبكه هاي اجتماعي معتبر
- تعداد بازديد از آن صفحه و يا دامنه  و  ده ها معيار ديگر تعيين مي كند.

چه عددي براي پيج آتوريتي و دومين آتوريتي مناسب است؟
معمولا دامين اتوريتي ( domain authority ) از پيج اتوريتي (page authority) كمتر است.
  دامين اتوريتي  (domain authority)  مربوط به اعتبار كل دامنه است.
پيج اتوريتي ( page authority) فقط اعتبار يك صفحه (URL) را نشان مي دهد كه معمولا صفحه اول سايت رتبه بالاتر  و صفحات داخلي  رتبه  پايين تري دارند.
مسلماً هر چه عدد به 100 نزديك تر باشد، نشان دهنده اعتبار سايت و بالا بودن رتبه سايت در موتورهاي جستجو است.
ولي اصولا براي پيج اتوريتي صفحه اول سايت عدد 30 الي 35 عدد خوبي است و براي دامين  اتوريتي عدد 20 به 25 عدد مناسبي هست.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۷:۳۳:۱۵ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]

مرجع اصلي بررسي و نشان دادن پيج آتوريتي و دومين آتوريتي آدرس زير است:

https://moz.com/researchtools/ose

اگر در سايت عضو نباشيد، محدوديت چك كردن پيج آتوريتي فقط براي 3 سايت را داريد كه با عضويت و لاگين در سايت اين محدوديت از بين خواهد رفت.
توجه داشته باشيد كه پيج آتوريتي و دومين آتوريتي نسبت به www حساس است و نتايج با www و بدون www متفاوت خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۷:۳۰:۲۸ ] [ جاويد ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 63539
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب